Dedicated to Jolie aka Borro

Cik Borro,

Jika anda tengah makan roti Paris tu, ingat-ingat la aku.

Jika anda nak makan pasta Verona, kim salam Kaka’ (kalau nasib ko terjumpa la kan).

Dah sampai Prague, cari-cari la boyfriend baru ya.

You lucky b**ch

Kalau tak nak, dapatkan gf untuk aku pun boleh! Dengan pantas aku book flight pagi-pagi :).

Sesungguhnya tidak molek jika setelah ko pulang tak membawa sebarang cenderabaju.
Hint: Jersey Milan. No. 69. Ada tulis-tulis kat belakang. 4 huruf je. hehehehe.

Advertisements

Narcistic Egomania

Satu malam.  Waktu makan.  Ramai-ramai.

Eisya : I know this one guy, he likes this one girl.  I mean when he reaaaalllly really likes the girl, suddenly he dump her without any reason.  Juuuusst to make himself misearable.  What an idiot!

Others : Yea stupid.  Moron!

Metafora budak Eisya itu sepertinya memegang smith & wesson lalu menembak kepala aku berdas-das. 

Bang! Bang! Bang! Tapi tak mati… bingit je.  Cheh!