Tag.18-28.

Dah lama tak buat tag. Saya terjemahkan dari blog orang ini ya.

18. Adakah anda jenis orang yang bangun pagi?

Gila? Abis nak cari makan bila? Matahari dah turun? Itu kupu2 malam.

19. Adakah anda mudah untuk tertidur atau senang terjaga?

Itu adalah bergantung kepada siapa yang tidur di sebelah🙂

20. Fikirkan satu nama, dan ingat. Anda tidak perlu menyebut namanya. Sanggupkah anda memandu sejauh 100 batu untuk menjemputnya (gila!) jika hari itu adalah harijadi anda?

Saya kena bertanya orang tu dulu sama ada dia sanggup ke tak? Kalau tak sanggup… JALAAAAAN LA!

21. Berikan dua sebab yang anda boleh terganggu dari menumpukan kepada kerja.

Alah dua je? Wa boleh kasi sepuluh la. Tengok saja setan2 yang ada dalam opis. Ada sepuluh setans berkeliaran. Muahahaha

22. Adakah anda fikir apabila seseorang terluka hatinya itu sangat lucu?

Bergantung. Kalau dia buat muka kelakar jugak saya terpaksa gelak. Sori.

23. Ke mana anda lebih suka pergi? Tokyo atau Paris?

Tokyo! Semestinya

24. Di rumah anda mempunyai sebuah gitar?

Meh aaa datang tengok.

25. Adakah anda berharap anda berada di tempat yang lain sekarang?

Saya lebih gembira berada di sini. Bilik. Best. Tiada tandingan. mmmm yeah…

26. Berapa kerap anda masuk friendster?

Satu kali satu hari sekurang-kurangnya buat masa ini. Tetapi kadang-kadang tidak langsung bergantung jika ada yang sudi berkawan maka saya ada lah membukanya.

27. Seberapa lama anda boleh bertahan tanpa telefon bimbit anda?

Isssyyyy… saya berharap. Kalau boleh selama-lamanya. Kadang-kadang aman rasanya. Tiada gangguan. Khususnya kerja. Kan? kan? kan?

28. Di mana telefon bimbit anda sekarang?

Entah. Eh eh ada di hujung katil itu. Biar la. Tq.

Dengan ini saya amanahkan tag ini kepada sesiapa yang sudi. Buat le.

Psstt…  Cuppacakes kat +wondermilk itu sungguh sedap.  Semalam saya beli 5.  Puji-pujian untuk orang yang diam-diam tinggi itu iaitu Superdzu.  Jangan bagitau orang ya.  Tee hee hee

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

