A Bay Bay

Hey kamu semua. Komuniti blogger kini boleh mengundi.

Kami memanggilnya Parti Undi Rosak (Malaysia) = PUNDAK.

Calon kegemaran saya adalah Lily si Burung Liverpool.

Walau pun kami mungkin akan membenci satu sama lain setiap kali game EPL bermula lebih lagi ketika Man U bertemu Liverpool namun kami hampir sependapat mengenai politik negara tercinta Malaysia.

Anda juga boleh membuang undi di Johor Bahru mahupun di Alor Gajah. Tergantung di mana anda mendaftar. (Ingat! kadang-kadang tidak perlu mendaftar, kerana anda secara auto menjadi pengundi hantu. Tanpa pengetahuan anda sendiri. Percayalah)

Akan tetapi saya akan mengundi di Wangsa Maju. Saya selalu terjatuh di sini semasa kecik-kecik dulu.

Mari Mengundi. Sokong Revolusi. Meh berjalan beramai-ramai.

Psstt… jika saya berkahwin dengan YB Lily kelak tidak mungkin orang menggelar saya Datin. Orang akan menegur “Eh… itu kan suami Datuk Lily tu”. Tanpa menggantikan diri saya dengan kata nama yang lain.

Ya ke bro?😛

1 Comment

  1. Selamat mengundi kepada semua pengundi-pengundi tidak kira yang hidup ataupun yang mati (hantu).

    Live well, Malaysians!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

