Mari la Mari… Pergi Mengundi

Selasa. 1030hrs. via YM.

Joe Jabir : Ko mengundi tak?

booGie : Mengundi la kut. Lagi mau tanya.

Joe Jabir : Aku dari dulu tak pernah mendaftar.

booGie : Pegi la ngundi dude. Rugi tak rasa kesedapan memangkah.

Joe Jabir : Hahaha… kesedapan beratur macam budak sekolah. Mcm kambing

booGie : Yang macam kambing tu la tentukan masa depan ko…

Joe Jabir : Salah. Kita yang tentukan masa depan kita sendiri… blablalablalblalbla. Membebel dan terus membebel blahablablabalbla… Orang asli pun boleh idup ko tak yah pegi mengundi… Tak kira BN ke Pas ke DAP ke semuanya sama… blablabla membebel mcm org tua lagi… blablablablabla aku suspek air liur dia pun ikut menyembur bercakap sambil menaip.

Sesudah berjela si mamat jabir tu menaip…

Joe Jabir : Aku sokong pemimpin satu je. Nabi junjungan kita, Rasulullah s.a.w.

booGie : errr… bro. Bukan Nabi ada suh kita mengundi jugak ke?

Joe Jabir : ahhhh… Janji Arsenal menang. Milan out! M.U Out!

Ooohhhh… Si penyokong emosional yang tak bertempat rupanya. Patutlahhhh…🙂

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s